Головна » Здоров`я » Було виявлено, що кава шкідлива для чоловіків. Так стверджують вчені

Було виявлено, що кава шкідлива для чоловіків. Так стверджують вчені

03.02.2013 в 19:37 переглядів: 854 коментарів: 0 Здоров`я
  Чоловіки, які вживають багато кави, частіше страждають на нетримання сечі, порівняно з тими, хто вживає напої з меншою концентрацією кофеїну. Такі новини було опубліковано у Daily Mail.

Вчені припускають, що така речовина, як кофеїн, здатна негативно впливати на сечовий міхур чоловіків та подразнювати його слизову оболонку. Так припускає дуже багато вчених, окрім самого Алена Маркленда. Кава має здатність збуджувати організм.
Всім відомо, що, щоб прокинутися багато хто п'є каву. Вона сприяє не лише швидкому пробудженню, але і стимулює координальні зміни у структурі м'язів, які контролюють сечовий міхур, та сечове виділення. Кофеїн блокує білок, з якого складаються м'язи нашого організму, тому вони втрачають свою пружність, та здатність запобігати небажаному сечовиділенню.
Для дослідження команда вчених на чолі з доктором Аленом Марклендом з Університету Алабами використовувала опитування близько 4000 чоловіків про стан їх здоров'я в період між 2005 і 2008 роками. Дослідники звертали увагу, насамперед, на те, як часто було нетримання сечі і яким було споживання кофеїну.
У цілому, чоловіки споживали в середньому 169 міліграмів кофеїну кожен день. Чашка кави містить близько 125 мг.
Близько 13 відсотків чоловіків повідомили про проблеми з сечовим міхуром, але тільки 4,5 відсотка визнали їх помірними або тяжкими.
Окрім того було припущено, що чоловіки психологічно більш залежні від кавових напоїв, ніж жінки. Це пов’язано із міфом про стимулювання нейронів головного мозку за допомогою кофеїну.
Після поправки на вік та інші фактори ризику дослідники виявили, що з тих, хто споживав 234 мг. кофеїну в день, 72 відсотки страждали помірною та важкою формою нетримання сечі. При дозі в 392 мг. кофеїну щодня ймовірність нетримання зростала вдвічі.
За словами доктора Маркланд, це не було пов'язано із загальним споживанням рідини і змусило фахівців звернутися до думки про те, що кофеїн викликає подразнення сечового міхура.