Головна » Зв'язок » Чат-бот Зоряна від Київстар: 2 млн діалогів, 12 тисяч відповідей в базі і нові функції

Чат-бот Зоряна від Київстар: 2 млн діалогів, 12 тисяч відповідей в базі і нові функції

06.03.2018 в 07:35 переглядів: 250 коментарів: 0 Зв'язок

Зоряна – це віртуальний асистент, який спілкується з абонентами Київстар на сайті оператора, у Facebook, Telegram і Viber.


За неповні два роки вона провела 2 млн діалогів і навчилася спілкуватися з користувачами так, що 85% запитів вирішуються без допомоги оператора. «Київстар першим з українських телеком-операторів запустив чат-бот – «розумну цифрову дівчину». Абонентам подобається з нею спілкуватися, для багатьох це набагато зручніше і вже звично – отримувати консультацію про послуги Київстар у нашої Зоряни. Кількість повторних звернень за рік зросла на 12%», - говорить Петро Чернишов, президент Київстар.

Зоряна допомагає вибрати тариф, розповідає про послуги зв'язку, доступні пропозиції, а може просто поговорити і навіть прочитати вірш, наприклад, Ліни Костенко чи Тараса Шевченка. А ще їй дуже подобаються компліменти, на які вона із задоволенням відповідає. Днями у Зоряни з'явилися нові навички – вона навчилася ідентифікувати користувачів через тимчасовий пароль і, завдяки цьому, може надавати їм інформацію по рахунку. Наприклад, користувач може дізнатися який у нього тарифний план, підключені послуги, PUK-код, залишок на рахунку і залишок бонусів. Демо-ролик можна подивитися тут:
.

Віртуальний асистент Київстар постійно навчається. На момент запуску в 2016 році у неї в базі було 5 тис. відповідей на запити. Зараз їх кількість зросла до 12 тис. Такий обсяг інформації в базі дозволяє Зоряні точніше відповідати на питання – 72% користувачів це підтверджують.

Популярністю користуються запити щодо перевірки готовності до 4G. Нагадаємо, абоненти Київстар можуть перевірити чи підтримує їх смартфон і SIM-карта зв'язок четвертого покоління за допомогою USSD-кодів: *245* 5 # виклик - для перевірки смартфона; *245*4 # виклик – для перевірки SIM-карти. Замінити SIM-карту на USIM з підтримкою 4G можна безкоштовно у всіх фірмових магазинах Київстар. Також, компанія пропонує великий вибір 4G-смартфонів і гаджетів за вигідними цінами в магазинах і на сайті shop.kyivstar.ua. Щоб звернутися до Зоряни, зайдіть на сайт Київстар чи підключіть чат-бота через месенджери. Профайл Зоряни у Telegram — @Zoriana_Kyivstar_Bot, www.telegram.me/Zoriana_Kyivstar_Bot, в Facebook — www.facebook.com/Zoriana.Kyivstar.

Фотографії по темі
Читайте також:
Комментарії 0
avatar
Copyright © 2016 INFOPORTAL