Головна » Різні новини » Еволюція відбирає неосвічених

Еволюція відбирає неосвічених

21.07.2016 в 06:20 переглядів: 211 коментарів: 0 Різні новини
Природний відбір регулює еволюційний процес, в ході якого в популяції збільшується число особин, максимально пристосованих до тих чи інших умов життя. Пристосованість ж, в свою чергу, визначається генотипом і середовищем існування організму і проявляється через фенотип - сукупність особливих рис живого організму, що сформувалися в ході його індивідуального розвитку.

Антропологи і біологи з усього світу задаються питанням, чи протікає еволюція Нomo sapiens безпосередньо зараз,

а також намагаються з'ясувати, що саме в сучасному житті може вплинути на пристосованість людей, тобто на здатність індивідів з певним генотипом до розмноження.

Деякі вчені припускали, що людина припинила еволюціонувати приблизно 40-50 тисяч років тому, проте виявилося, що такі риси, як стійкість до малярії та адаптація до висотної поясності виникли відносно недавно. Крім того, з'ясувалося, що індекс маси тіла і зростання європейців також є результатом природного відбору.

У попередніх дослідженнях вчені вже намагалися зрозуміти, як пов'язаний довічний репродуктивний успіх (кількість копій генів, які батьки передають наступному поколінню, також здатному до розмноження) з різними фенотипами сучасної людської популяції, яка характеризується досить низькою смертністю, і виявили, що ці два показники корелюють між собою.

Джонатан Бошамп і команда вчених з Гарвардського університету використовували статистичні методи для аналізу зв'язків між відносним довічним репродуктивним успіхом - відношенням показника репродуктивного успіху людини до середнього показника репродуктивного успіху людей однієї статі і віку - і генетичними варіаціями, пов'язаними з певним фенотипом.

Аналіз охоплює жінок і чоловіків, фенотип яких характеризувався сім'ю різними показниками: ІМТ, зростанням, вмістом глюкози в крові, взятої ...натщесерце, загальним вмістом холестерину в плазмі, а також віком, в якому у жінок, які брали участь в дослідженні, почалася перша менструація (менархе). Також генетики розглядали рівень отриманої освіти, який, як було доведено раніше, частково залежить від генетики, і схильність людини до розвитку шизофренії.

Вчені зосередили свою увагу на людях переважно європейського походження, які народилися між 1931 і тисяча дев'ятсот п'ятьдесят три роками і які брали участь в американському дослідженні стану здоров'я HRS. Дане дослідження включає інформацію про здоров'я 20 тис. Людей старше 50 років, які з огляду на свій вік вже не здатні продовжити рід.

Виявилося, що люди з низьким рівнем освіти, а також жінки низького зросту або ж із зайвою вагою мають найвищий відносний довічний репродуктивний успіх.

Щоб перевірити, чи діє природний відбір на генетичні варіації, пов'язані з зазначеними фенотипами, підсумкові статистичні дані вчені використовували для пошуку відмінностей послідовності ДНК розміром в один нуклеотид (однонуклеотидних поліморфізмів) в геномі досліджених людей. Джонатану Бошамп вдалося з'ясувати, що природний відбір дійсно дає перевагу людям з генами, пов'язаними з низьким рівнем освіти.

5 травня 1925 року вчитель біології був заарештований за викладання теорії еволюції

Як забороняли еволюцію

Про те, як теорію еволюції Дарвіна намагалися заборонити на законодавчому рівні, чому край цьому було покладено тільки в 2005 році і до чого тут ... →
За підсумками дослідження, опублікованого в науковому журналі PNAS, вчені припустили, що раз крім негативного зв'язку між рівнем відносного довічного репродуктивного успіху з рівнем освіти представників обох статей зв'язку між іншими показниками не такі великі, то їх відсутність може бути пов'язано з нестачею статистичної інформації.

Проте в небажанні людей з хорошою освітою мати багато дітей американські дослідники звинувачують саме природний відбір.

Крім того що у освічених людей народжується менше дітей, нерідко це відбувається в зрілому віці, що також зменшує шанси потомства на успішне відтворення.

Важлива інформація:http://lingvoportal.blogspot.com/p/blog-page_1973.html