Головна » Інтернет » ​Китайський "Твіттер" перевищив вартість американського оригіналу

​Китайський "Твіттер" перевищив вартість американського оригіналу

18.10.2016 в 21:39 переглядів: 241 коментарів: 0 Інтернет

Китайці завжди славилися вмінням робити погані і хороші підробки. Причому в останні роки хороших імітацій родом з Піднебесної стає все більше і більше. Інтернет у цьому плані не виняток, а скоріше яскраве підтвердження цього тренда.

В якості прикладу можна згадати китайський аналог американського Твіттера – Weibo. У той час як "Блакитна пташка" переживає, м'яко кажучи, не найкращі часи, намагаючись продатися в будь-які руки, китайський клон, навпаки, відчуває себе чудово.

Настільки чудово, що вчора ринкова вартість блогосфери Weibo вперше в історії перевищила сумарну ціну Твіттера (11,32 млрд. доларів США проти 11,23 млрд.).

Досягнення китайської платформи мікроблогів особливо цінно, якщо враховувати, що первинний вихід на фондовий ринок відбувся в 2014 році. Тоді сумарна ринкова вартість Weibo оцінювалася в будь-3,4 млрд., в той час як Твіттер коштував солідні 26,8 млрд. умовних одиниць.

Пройшло всього-на-всього два роки, і "Блакитна пташка" з усією очевидністю котиться в тартарари, втративши за минулі 12 місяців понад 5 млн. активних користувачів. А ось Weibo за аналогічний період, навпаки, збільшив число постійних користувачів на 70 млн. чоловік, довівши їх кількість до 282 мільйонів.

 
Фотографії по темі
Читайте також:
Комментарії 0
avatar
Copyright © 2016 INFOPORTAL