Головна » IT новини » ​Samsung Electronics отримала нагороду в номінації «Самий креативний маркетолог 2016 року» на міжнародному фестивалі «Каннські леви»

​Samsung Electronics отримала нагороду в номінації «Самий креативний маркетолог 2016 року» на міжнародному фестивалі «Каннські леви»

19.04.2016 в 06:55 переглядів: 268 коментарів: 0 IT новини
 Samsung Electronics була визнана самої креативної компанією 2016 року на міжнародному фестивалі «Каннські леви» – самому масштабному заході для рекламодавців і професіоналів в області креативних комунікацій. Нагорода «Креативний маркетолог року» присуджується компаніям, які досягли значних творчих успіхів у галузі маркетингу.

Террі Севідж (Terry Savage), голова міжнародного фестивалю «Каннські леви»: «Коли ви дивитеся на перемоги Samsung на «Канських левах», навіть у минулому році, найбільше дивує різноманітність Львів, які компанія забирає з собою завдяки її незаперечною прихильності до творчості. Samsung демонструє перевагу в усіх напрямках: у тому числі і в комунікаціях в області охорони здоров'я і брендованому контенті, доказом чого є нагорода в категорії «Титанові леви».

Samsung постійно вдосконалює маркетинговий підхід, орієнтований на користувача і покращення його життя. Наприклад, у 2015 році кампанія під назвою «Look at Me» була присвячена страждаючим аутизмом дітям, «Safety Truck» підкреслювала важливість безпеки дорожнього руху, в центрі уваги «Every Day is One Day» виявилися спортсмени, а кампанія «Center Stage» була зосереджена на абсолютно новому методі здійснення покупок. Отримати ці престижні нагороди вдалося завдяки співпраці Samsung з креативними агентствами світового класу, в число яких входить Cheil Worldwide, Leo Burnett та 72&Sunny.

«Ми віримо в те, що наші інновації відкривають людям нові можливості і дозволяють їм досягати ще більших цілей і масштабніше мріяти, – каже Мунсу Кім (Moonsoo Kim), виконавчий віце-президент Global Marketing Center Samsung Electronics. – Поліпшення життя людей є причиною всього, що робить компанія Samsung, і наш маркетинг відображає цю філософію».

63-й Міжнародний фестиваль Творчості збирає світові компанії для того, щоб визначити найбільш креативних в рекламних і маркетингових комунікаціях в багатьох категоріях. Захід щорічно проводиться в Каннах, Франція. У цьому році фестиваль відбудеться у період з 18 по 25 червня 2016 року. У ньому візьмуть участь понад 15000 делегатів з більш ніж 95 країн.
Фотографії по темі
Читайте також:
Комментарії 0
avatar
Copyright © 2016 INFOPORTAL