Головна » Різні новини » Що дозволяє прожити до 100 років

Що дозволяє прожити до 100 років

21.04.2016 в 17:48 переглядів: 214 коментарів: 0 Різні новини
Можливість прожити довге, до 100 років і більше життя в повному розумі і здоров'ї дають потрібні гени, які є не у всіх. Дослідники Університету Бостона (США), аналізуючи генетичний матеріал довгожителів, виявили понад 150 варіантів генних структур, за якими можна передбачити, що з імовірністю в 77% людині забезпечена столітня життя, розповідає Ель Мундо.

Чому ці чудові гени не спрацьовує в 100% випадків? Вчені вважають, що причина може бути в Вляна на здоров'я людини його способу життя.

Дослідники розробили генетичну модель для розрахунку прерасположенності людини до виключно довгого життя. Для такого аналізу потрібно включити в неї інформацію про ці 150 генетичних індикаторах довголіття. Якщо прогноз для людини не дуже багатообіцяючий, то є сенс опиратися долі правильним стилем життя.

Виявилося, що ця генетична схильність на довге життя здатна анулювати ймовірність виникнення багатьох серйозних захворювань. Але найрадісніше для експертів Посольства медицини в цьому відкритті те, що майже у 15% населення існують такі чудові комбінації генів, що дозволяють довго жити. Правда, в реальному житті такі можливості залишаються невикористаними: в індустріальних країнах тільки одна людина з 6000 живе понад 100 років.

На думку редакції Посольства медицини, цієї науковою роботою ще раз підтверджується гіпотеза про те, що людина генетично запрограмований «із запасом», щоб жити значно більше, ніж зараз.

Джерело:http://neboley.com.ua