Головна » Економіка » Українці збідніли, але як і раніше люблять ром і віскі

Українці збідніли, але як і раніше люблять ром і віскі

10.10.2016 в 08:19 переглядів: 183 коментарів: 0 Економіка
Британці порахували, що Captain Jack до змішання схожий на їх бренд рому Captain Morgan

Економічна криза і низька купівельна спроможність населення наштовхують виробників міцних спиртних напоїв на несподівані експерименти. Якщо українці більше не можуть собі дозволити закордонний ром і віскі, чи можна їм запропонувати щось ще, крім горілки? Виявилося, цілком реально піти набагато далі і вивести на ринок нові бренди, дуже сильно нагадують відомі світові лейбли. По крайней мере, одна компанія це зробила.

За офіційною інформацією, Сімферопольський вино-коньячний завод після анексії Криму в 2014 році перевіз Бахчисарайське виробництво з Криму до Дніпропетровська. Щоб урізноманітнити продуктовий ряд, в на початку 2015 року компанія зареєструвала в Укрпатенті етикетку Captain Jack із зображенням капітана піратів, що спирається однією ногою на скриню.

При цьому ще в жовтні 2014 року завод повідомив у себе на сайті про старт випуску нової бюджетної продукції - міцних напоїв Black Jack і Captain Jack. За ціною вони були в рази дешевше будь-якого іншого закордонного віскі або рому.

Все вирішили по-швидкому

Реакція найбільшого світового виробника алкогольних напоїв преміум-класу Diageo не змусила себе довго чекати. Уже в на початку 2015 року його британська дочка Diageo Scotland Limited подала на українців в суд.


Diageo відома своїми брендами віскі Johnnie Walker, J & B, White Horse і Crown Royal, горілкою Smirnoff, лікером Baileys, джином Gordon's, пивом Guinness.

Британці порахували, що Captain Jack до змішання схожий на їх бренд рому Captain Morgan. Diageo зажадала анулювати патент СВКЗ на етикетки Captain Jack Gold і Captain Jack Black. У паралельному позові британці зажадали від заводу припинити порушення їх прав на визнаний в Україні добре відомим знак товарів і послуг Captain Morgan, а також заборонити рекламу і продаж напоїв з назвами Captain Jack, вилучити їх з обороту і знищити.

Через півроку СВКЗ програв в апеляційних судах. І здавалося, що справа закрита. У реєстрі судових рішень не було документів, що підтверджують розгляд касації. Чи була партія капітанського напою знищена, як і постановив суд? На це питання редакція поки не отримала відповіді від виробника. Але представник київського підрозділу СВКЗ Сергій Гречаний запевнив, що юристи підготують відповідь пізніше.

Джек Воробей повертається

Як з'ясувалося, СВКЗ продовжив свою тактику - гру в найманого. ЛІГА.net виявила свіжий позов від Diageo Brands, в якому компанія збирається визнати недійсним ряд нових торгових марок дніпропетровського заводу. Йдеться про назви Jack Talker Red Level, Jack Talker Black Level і Jack Talker Blue Level. Мотиви британців зрозумілі: на їхню думку, ці бренди до змішання схожі на відомий лейбл Johnnie Walker (Red Label, Black Label і Blue Label).

Крім того, піратський капітан СВКЗ теж вижив. І компанія як і раніше продає свій напій, тільки з трохи зміненим логотипом (Jack Black замість Capitan Black). І капітан вже спирається не на скриню зі скарбами, а на шаблю. Патент на цю етикетку завод отримав через кілька днів після фіаско в апеляційній інстанції за старим позовом. СВКЗ до останнього намагався зберегти в назві і слово Captian. Виходячи з матеріалів, поданих до апеляційної інстанції, юристи заводу стверджували, що образи капітанів Моргана і Джека відрізняються один від одного. На їхню думку, капітан СВКЗ "більше створює стійку асоціацію з образом головного героя добре відомого фільму Пірати Карибського моря Джека Горобця".

Чи знає Walt Disney Pictures, та й сам актор Джонні Депп, що їх герой красується на етикетках українського спиртного? У дизайні етикетки використовуються лише деякі риси відомого капітана, розповів ЛІГА.net представник київського офісу СВКЗ Сергій Гречаний. Цього разу Diageo знову вимагає знищити продукцію. У будь-якому бізнесі завжди є ризик, зазначає Гречаний.

На кону великі гроші. За інформацією одного з гравців ринку, який побажав залишитися неназваним, за сім місяців 2016 року завод виробив більше мільйона літрів тільки солодових напоїв. Гречаний ці цифри не коментує. За його словами, продукція підприємства присутній в роздробі по всій країні. Зокрема, в Києві напої СВКЗ продаються як в невеликих, так і у великих роздрібних мережах. Крім Jack Talker, завод продає також і напій Black Jack. Оформлення його пляшки нагадує відомий Jack Daniels, бренд віскі американської Brown-Forman Corporation. Позовів від неї до українського виробника, судячи з даних судового реєстру, немає. Виходить, в цьому випадку ризик поки виправданий.

Раніше повідомлялося про те, що Мінфін пропонує підвищити мінімальні ціни на алкоголь.
http://finance.bigmir.net
Фотографії по темі
Читайте також:
Комментарії 0
avatar
Copyright © 2016 INFOPORTAL