Головна » Наука і технології » Вчені зробили найважливіше відкриття в області астрономії

Вчені зробили найважливіше відкриття в області астрономії

02.06.2016 в 07:16 переглядів: 339 коментарів: 0 Наука і технології
Вчені з Великобританії, Росії, Іспанії, Польщі, Німеччини та Франції зробили найважливіше відкриття в області астрономії. Йдеться про відкриття одного з найповніших кілець Ейнштейна. Рідкісна астрономічна знахідка була зроблена за допомогою іспанського телескопа Ісаака Ньютона (Isaac Newton Telescope) і російського Великого азимутального телескопа (БТА).

Кільця Ейнштейна є зображення, що виникають в результаті гравітаційного лінзування. Вони виникають в тому випадку, якщо якесь джерело світла, гравітаційна лінза (будь-якої масивний об'єкт) і спостерігач перебувають на одній лінії, тому це досить рідкісне видовище. В результаті виходить картина дугоподібної форми, що наближається до кола.

Свеженайденний об'єкт назвали Космічної Підковою, проте виглядає він набагато «краще підкови»: протяжність дуги складає 300 градусів. Так що це кільце Ейнштейна - одне з найбільш повних серед відомих астрономам.

Джерело випромінювання в даному випадку - це галактика, що знаходиться на відстані 10,9 мільярда світлових років від Землі. Гравітаційна лінза розташована в 4,6 мільярда світлових років. Цей об'єкт є сферичної галактикою, майже в десять разів більш масивною, ніж наша.

Як повідомляють дослідники, Космічна Підкова попалася їм в результаті вивчення неба, який проводиться в рамках проекту Sloan Digital Sky Survey (SDSS), про деякі успіхи якого -Карта Всесвіту і зоряних потоках - ми розповідали раніше.