У нашому повсякденному житті ми не завжди можемо вибирати, з якими людьми нам спілкуватися, а кого виключити з кола спілкування. " />
Главная » Статьи » Корисні поради

Як спілкуватися з важкими людьми
У нашому повсякденному житті ми не завжди можемо вибирати, з якими людьми нам спілкуватися, а кого виключити з кола спілкування. Колеги по роботі, родичі - вимушене спілкування з деякими людьми. І часто нам зустрічаються люди, з якими складно знайти спільну мову або взагалі встановити контакт. Виникає питання, чому з деякими так просто спілкуватися, але в той час як є люди, з якими навіть 5 хвилин спілкування перетворюються на справжнє випробування. Нижче наведемо основні причини такої поведінки людей, з якими нам всім іноді доводитися стикатися. І як нам слід поводитися з таким типом людей.
1. Людина починає злитися, проявляючи свій характер, коли його потреби, вимоги і бажання не задовольняються

Всі ми любимо, коли до нас проявляють повагу, коли нас помічають, вважаються з нашою думкою, приділяючи особливу увагу саме нам. Але коли нас не помічають, ігнорують, то ось тут і починаються складності. Можна винести критику, зауваження, але не байдужість до нашої особистості.

Звичайно, бути в вимушеному самоті - жахливе відчуття для кожного з нас, і ми готові на багато що, щоб уникнути такого роду ізоляції. Людина починає проявляти всі «примхи» свого характеру, аби опинитися в центрі загальної уваги. Зазвичай, людина діє несвідомо, на рівні рефлексів, свого роду включаються деякі відповідні реакції на різні ситуації. Тобто певний тип поведінки відповідає конкретній ситуації.І включається це автоматично, людина може навіть не помічати таких змін у своїй поведінці. Це чимось схоже на режим роботи «за замовчуванням», одне натискання - і система включається.

Складно навіть сказати, чому так відбувається. Але це можна і потрібно контролювати. Для початку просто запитайте себе або тієї людини, чия поведінка викликає обурення у вас: «Чого я хочу добитися такою поведінкою?», «Чому я так поводжуся, що стало причиною змін у моїй поведінці?».

Якщо ви чесно відповісте на ці питання, спокійно і, відпустивши емоції, суб'єктивно глянувши з боку на свою поведінку, то справжня причина такої поведінки досить швидко проясниться для вас. І наступного разу ви не потрапите в подібну ситуацію або, принаймні, будете знати, що робити і як реагувати
2. Страх - як основна причина зіткнення

Страх - це основний вид емоцій, який відбувається з енергії нашого темпераменту .. Усвідомлено чи ні, але ми постійно намагаємося захиститися, оскільки весь час перебуваємо в стані неусвідомленого страху. Страх щось зробити не так, страх нового, змін, несподівані зміни також приносять з собою страх для людини. Це і є причиною нашої постійної захисту і тієї «броні», яку носить на собі кожна людина, навіть не замислюючись про це.

Якби людина змогла позбавити себе від будь-якого виду страху, то багато його проблеми вирішилися самі собою. Людина зміг би жити в гармонії, любові і світі, здійснюючи всі свої мрії. Страх сам по собі є причиною більш заплутаних і драматичних дилем, ніж всі інші емоції. Саме він гальмує нас кожен раз, коли ми намагаємося робити які-небудь кроки в нове майбутнє.

Така ж ситуація виникає при спілкуванні з незнайомими людьми, з якими спілкування відбувається в перший раз. Перше, що виникає, це страх неприйняття вас кампанією, що ваша особистість буде не цікава оточуючим, і ніхто не буде вас слухати або прислухатися до ваших слів і думку в першу чергу.

Це те, що кожна людина сама собі створює у своєму розумі. Повторюючи собі це кожен раз, коли виникає подібна ситуація. І навіть більше - вірячи в свої теорії і переконання, без сумнівів. І природним чином, діємо відповідно, грунтуючись на своїх помилкових висновках. Тоді першою реакцією на всі події і людей, буде страх.

Як себе вести, щоб не спровокувати страх в іншій людині? Будьте з ним самим собою, будьте простіше. Висловлюйте свої думки без емоцій, м'яко вимовляючи їх і по-доброму. Приділяючи належну увагу кожній людині, з якою ви спілкуєтеся, чи не ігноруючи і не нехтуючи ім. І ви допоможете співрозмовнику піти від почуття страху і випробувати більш творчі і позитивні емоції.
3. Відчуття безпорадності будить в людині агресію і робить людей нападниками

Відчуття безпорадності (реальне чи уявне) знайоме всім без винятку. Виникають ситуації, які не підвладні йому і перша реакція, люди часто починають нападати самі. Відчуття відсутності сили і є основною причиною такого роду «атаки».

Тут можна провести аналогію з таким бойовим мистецтвом як айкідо. У цьому виді боротьби використовують енергію противника. Сам засновник айкідо, Моріхей Уесіба, з цього приводу говорив, що, вони використовують енергію противників, щоб захистити їх. Тобто, ми не можемо забрати силу у когось без його згоди. Коли ми визнаємо його силу і даємо зрозуміти це нашому супротивнику з почуттям жалю, нам стає простіше позбавитися від його агресії і ворожості і конфліктів виникає менше.
4. Суперечка, викликаний боязню залишитися в програші

Боязнь програти. Всім знайоме це відчуття, у кожного з нас виникають ситуації, де звичайна розмова переходить в суперечку. Зазвичай це відбувається, коли не вистачає аргументів і доводів, або виникає незгоду з думкою вашого співрозмовника.

І приказка, яка говорить, що в суперечці народжується істина, не завжди на ділі виявляється дієвою. У суперечці люди престают чути і слухати один одного, вони так зосереджені на процесі самого спору і бажання довести свою «правду», що абсолютно не сприймають доводи співрозмовника. Це породжує масу конфліктних ситуацій, образ, злості і навіть ненависті. Тому не варто розмова доводити до спору, головне вчасно підхопити цей момент і не дати розвернутися спору на повну потужність.

Як же слід правильно вчинити з такою ситуацією, щоб обидва учасники залишилися при своїй думці і при цьому проявивши повагу до думки іншої людини?
Суперечка завжди можна перевести в конструктивну дискусію

1. Вступна фаза. Повинен бути виголошений предмет або тема розмови, яка буде обговорюватися, наприклад: «Я хочу поговорити з тобою про те-то і тому-то».

2. Безпосередньо сам спір. Тут головне говорити по суті питання, а не ходити навколо. І дуже важливо реагувати на ту критику, яку висловлює ваш опонент. Не потрібно замовчувати те, що важливо для людини. Кожен опонент викладає свою точку зору з даного питання. Ви - свою, ваш співрозмовник свою. І це нормально. Адже ви і зібралися обговорити ті питання, які викликають ваші розбіжності.

3. Заключна фаза. Вислухавши один одного, всі заперечення, розбіжності, зауваження, після цього можна зробити деякі висновки, прийшовши до обопільного рішення, яке б змогло задовольнити і вас, і вашого опонента.

Найголовніше, навчитися визнавати свої помилки і зрозуміти, що можуть помилятися всі без винятку. Коли приходить такого роду розуміння, то суперечок як правило просто не виникає.

Тому насправді, немає важких людей як таких. Є люди, які не зовсім вміють правильно справлятися зі своїми емоціями, керувати своїм настроєм, коригувати свою поведінку. Але завжди є можливість і всім дається шанс виправитися і стати краще, м'якше і добріше. Проявляти терпіння і терпимість. Варто тільки усвідомити це і почати роботу над собою. І це неодмінно принесе свої плоди
.
Категория: Корисні поради | Добавил: ralf1992 (22.07.2013)
Просмотров: 732 | Рейтинг: 0.0/0
Читайте також:
Всего комментариев: 0
avatar
Copyright © 2016 INFOPORTAL